Vrouw Moeder Kind-centrum

home > nieuwsoverzicht > Vrouw Moeder Kind-centrum

Vrouw Moeder Kind-centrum

Zieke kinderen, daar wil je eigenlijk niet eens aan denken. Sommige kinderen maken zelfs een ‘valse start’ ten gevolge van een ziekte tijdens de zwangerschap of ze worden (veel) te vroeg geboren. Het Vrouw Moeder Kind-Centrum is volledig ingericht om de beste zorg te geven. De intensive care voor te vroeg geboren kinderen is de enige in de provincie. Gezinsgerichte zorg staat natuurlijk centraal in alles wat de kinderartsen en gynaecologen doen. Ook vrouwen kunnen met de meest uiteenlopende klachten terecht in dit nieuwe centrum.

Voor elk van deze unieke nieuwe centra geldt dat we patiënten in een warme en vriendelijke omgeving gaan verplegen en verzorgen. Een warme, vriendelijke omgeving met nieuwe medische apparatuur. Een stukje thuis in het ziekenhuis.

Een van deze projecten steunen? Neem dan contact op met Stichting Máxima via telefoonnummer (040) 888 67 81 of per e-mail info@stichtingmaxima.nl.

Zie ook de website http://kindergeneeskunde.mmc.nl